Mauri kuningas kĂinnib lĂ€bi Granada linna
Paseavase el rey moro (Narvaez)
Cavalleros de Alcala (Cancionero de Palacio)
La rosa enflorece (Sephardish song)
Fantasia (Milan)
En memoria de Alixandre (Cancionero de Palacio)
Gazal (andalusi egypcio)
Isabel (Mudarra)
Qué es de ti desconsolado? (Cancionero de Palacio)
~
Si me llaman a mi (Mudarra)
Claros y frescos rios (Mudarra)
Una sanosa porfia (Cancionero de Palacio)
Soy contento y vos servido (Encina)
De Anteguera sale el moro (Fuenllana)
El rey de Nimrod (Sephardish song)
Muashaja
Paseavase el rey moro (Pisador)
Mauri kuningas kÔnnib lÀbi Granada linna
Aastal 711 jĂ”udsid Aafrikast poolsaarele araablased. Kaheksa sajandi vĂ€ltel, mil elati kĂ”rvuti kristlaste ja juutidega, toimus suur vastastikku rikastav kultuuriline areng. Aastal 1492 vallutasid katoliiklased Granada tagasi la Reconquista. MĂ”ne aasta pĂ€rast saatsid Katoliku Monarhid poolsaarelt vĂ€lja tuhandeid juute ja moslemeid. See oligi lĂ”pp – kuid kultuuriline mitmekesisus sĂ€ilis kĂ”igi kunstivormide olemuses hispaania renessansis.
Sepharad’i eesmĂ€rk on tuua publikuni nende kolme kultuuri kokkupuutekohad tol ajastul. Al Tarab’i osalus sellel kontserdil on midagi erilist, kuna see esindab olulist osa selles loos.